Cieszymy się z Państwa wizyty na naszej stronie. Hectronic Polska Sp. z o.o. (dalej jako „Hectronic”, „my” lub „nas”) przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa danych użytkowników i przestrzegania przepisów o ochronie danych. Chcielibyśmy poinformować Państwa poniżej o przetwarzaniu Państwa danych osobowych na naszej stronie internetowej.

Organ odpowiedzialny i inspektor ochrony danych

 

Organ odpowiedzialny
Hectronic Polska Sp. z o.o

Bór 164
42-200 Częstochowa
Polska

Tel.: +48 34 3697373
E-Mail: mail@hectronic.pl


Externer Datenschutzbeauftragte/r:
DDSK GmbH
Stefan Fischerkeller
Tel.: + 49 7542 949 21-01
E-Mail: datenschutz@hectronic.com

Pojęcia
Terminy techniczne użyte w niniejszym oświadczeniu o ochronie danych należy rozumieć zgodnie z definicją prawną zawartą w art. 4 RODO.

Informacje dotyczące przetwarzania danych

Zautomatyzowane przetwarzanie danych (pliki dziennika itp.)
Nasza strona może być odwiedzana bez aktywnego podawania przez użytkownika jakichkolwiek danych osobowych. Jednakże przy każdym wywołaniu strony internetowej automatycznie zapisujemy dane dostępowe (pliki dziennika serwera), takie jak nazwa dostawcy usług internetowych, używany system operacyjny, strona internetowa, z której użytkownik nas odwiedził, data i czas trwania wizyty lub nazwa żądanego pliku, jak również adres IP używanego urządzenia końcowego przez okres 7 dni ze względów bezpieczeństwa, np. w celu wykrycia ataków na naszą stronę internetową. Dane te są analizowane wyłącznie w celu ulepszenia naszej oferty i nie pozwalają na wyciąganie jakichkolwiek wniosków na temat osoby użytkownika. Nie dokonuje się połączenia tych danych z innymi źródłami danych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przetwarzamy i wykorzystujemy dane w następujących celach: 1. udostępnianie strony internetowej, 2. ulepszanie naszych stron internetowych oraz 3. zapobieganie i wykrywanie błędów/usterek oraz niewłaściwego korzystania ze strony internetowej. Przetwarzanie odbywa się w ramach realizacji prawnie uzasadnionych interesów w celu zapewnienia funkcjonalności oraz bezbłędnego i bezpiecznego działania strony internetowej, a także w celu dostosowania tej strony do wymagań użytkowników.

 

Wykorzystanie plików cookie (ogólne, funkcjonalność, linki opt-out itp.)

Wykorzystanie plików cookie (ogólne, funkcjonalność, linki opt-out itp.)
W celu uatrakcyjnienia odwiedzin naszej strony internetowej oraz umożliwienia korzystania z niektórych funkcji, na naszej stronie internetowej stosujemy tzw. pliki cookies. Stosowanie plików cookie służy naszemu uzasadnionemu interesowi, aby wizyta na naszej stronie internetowej była jak najprzyjemniejsza i opiera się na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Cookies to standardowa technologia internetowa służąca do przechowywania i pobierania informacji o logowaniu oraz innych informacji dotyczących korzystania z witryny przez wszystkich jej użytkowników. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym. Pozwalają nam one na przechowywanie m.in. preferencji użytkownika, dzięki czemu nasza strona internetowa może być wyświetlana w formacie dostosowanym do urządzenia użytkownika. Niektóre z używanych przez nas plików cookie są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, tj. po jej zamknięciu (tzw. pliki cookie sesji). Inne pliki cookie pozostają na urządzeniu końcowym użytkownika i umożliwiają nam lub naszym firmom partnerskim rozpoznanie przeglądarki przy następnej wizycie (tzw. trwałe pliki cookie).

 

Przeglądarka może być ustawiona w taki sposób, że użytkownik jest informowany o ustawieniu plików cookie i może indywidualnie decydować o ich akceptacji lub może wyłączyć akceptację plików cookie w określonych przypadkach lub ogólnie. Ponadto pliki cookie mogą zostać później usunięte, aby usunąć dane zapisane przez stronę internetową na komputerze użytkownika. Dezaktywacja plików cookie (tzw. opt-out) może prowadzić do pewnych ograniczeń w funkcjonalności naszej strony internetowej.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Osoby odwiedzające stronę internetową, użytkownicy usług online

Opt-Out:
Internet Explorer:
https://support.microsoft.com/de-de/help/17442

Firefox:
https://support.mozilla.org/de/kb/wie-verhindere-ich-dass-websites-mich-verfolgen

Google Chrome:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=de

Safari:
https://support.apple.com/de-de/HT201265

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO); uzasadnione interesy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Dla każdego narzędzia określona jest odpowiednia podstawa prawna.

Prawnie uzasadnione interesy:
Przechowywanie preferencji opt-in, wyświetlanie witryny, zapewnienie funkcjonalności witryny, zachowanie statusu użytkownika w całej sieci, rozpoznawanie kolejnych odwiedzających witrynę, przyjazne dla użytkownika doświadczenie online, zapewnienie funkcji czatu.

System zarządzania treścią

Aplikacja internetowa z przesyłaniem danych do dostawców CMS za pośrednictwem zainstalowanych wtyczek

Używamy systemu zarządzania treścią (CMS) do edycji, organizowania i wyświetlania treści cyfrowych na naszej stronie internetowej. Aplikacja jest używana w sieci na serwerach dostawcy.

Za pomocą CMS nasza strona internetowa może być tworzona, edytowana i zarządzana oraz wyposażona w niezbędne funkcje (np. formularze, blogi, obrazy i inne treści cyfrowe). Ponadto witryna zaprojektowana przez CMS pomaga naszej witrynie być lepiej odnajdywaną przez użytkowników na stronie wyników wyszukiwania (SERP).

Wspierając zintegrowaną zaporę sieciową w ramach CMS, zapewniamy, że nasza strona internetowa jest chroniona przed atakami zewnętrznymi, a tym samym zapobiega niewłaściwemu wykorzystaniu strony internetowej.

Ponadto zapewniamy, że CMS jest regularnie aktualizowany i poprawiany, aby zagwarantować bezpieczeństwo naszej strony internetowej, która jest oparta na CMS. 

Kategorie danych:
Dane dotyczące użytkowania (np. odwiedzane strony internetowe, czas dostępu), metadane i dane komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu,

Cele przetwarzania:
Tworzenie, edytowanie i zarządzanie treścią strony, przechowywanie i archiwizowanie danych, tworzenie stron docelowych, bezpieczeństwo strony internetowej.

Podstawa prawna:
uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)

Uzasadnione interesy: ochrona przed robotami spamującymi

 

TYPO3

Odbiorca:
Stowarzyszenie TYPO3, Gewerbestrasse 10, CH-4450 Sissach, Szwajcaria

Polityka prywatności:
https://typo3.org/privacy-policy

Marketing internetowy

W celu stałego zwiększania zasięgu i świadomości naszej oferty online, przetwarzamy dane osobowe w ramach marketingu online, w szczególności w odniesieniu do potencjalnych zainteresowań i pomiaru skuteczności naszych działań marketingowych.

 

W celu stałego zwiększania zasięgu i świadomości naszej oferty online, przetwarzamy dane osobowe w ramach marketingu online, w szczególności w odniesieniu do potencjalnych zainteresowań i pomiaru skuteczności naszych działań marketingowych.

W przypadku przechowywania profili użytkowników dane te mogą być odczytywane, uzupełniane i uzupełniane na serwerze dostawcy usług marketingu online podczas odwiedzania innych ofert online, które wykorzystują tę samą procedurę marketingu online.

Sukces naszych reklam możemy określić na podstawie danych zbiorczych udostępnionych nam przez dostawcę procedury marketingu online (tzw. pomiar konwersji). W ramach tych pomiarów konwersji możemy stwierdzić, czy dane działanie marketingowe doprowadziło do podjęcia decyzji o zakupie przez osobę odwiedzającą naszą ofertę online. Ocena ta służy do analizy sukcesu naszego marketingu online.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Odwiedzający stronę internetową, użytkownicy usług online, osoby zainteresowane, partnerzy komunikacyjni, partnerzy biznesowi i kontraktowi

Kategorie danych:
Dane użytkownika (np. odwiedzane strony internetowe, zainteresowanie treścią, czas dostępu), dane meta i komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adresy IP), dane o lokalizacji, dane kontaktowe, dane dotyczące treści (np. szczegóły tekstu, zdjęcia, filmy).

Cele przetwarzania danych:
Marketing (w tym częściowo oparty na zainteresowaniach i behawioralny), pomiar konwersji, targetowanie, śledzenie kliknięć, opracowywanie strategii marketingowych i zwiększanie skuteczności kampanii.

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO); uzasadnione interesy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

Prawnie uzasadnione interesy:
Optymalizacja i dalszy rozwój strony internetowej, wzrost zysków, utrzymanie i pozyskiwanie klientów.

Obecność w mediach społecznościowych

Utrzymujemy obecność online na portalach społecznościowych i platformach kariery, aby móc wymieniać informacje z zarejestrowanymi tam użytkownikami i nawiązywać kontakty w nieskomplikowany sposób.

 

W niektórych przypadkach dane użytkowników w sieciach społecznościowych są wykorzystywane do badań rynkowych, a tym samym do celów reklamowych. Profile użytkowników mogą być tworzone na podstawie zachowań użytkowników, np. określania zainteresowań, i wykorzystywane do dostosowywania reklam do zainteresowań grup docelowych. W tym celu pliki cookie są regularnie zapisywane na urządzeniach końcowych użytkowników, częściowo niezależnie od tego, czy są oni zarejestrowanymi użytkownikami sieci społecznościowej.

W związku z korzystaniem z mediów społecznościowych, korzystamy również z powiązanych z nimi komunikatorów, aby móc w nieskomplikowany sposób komunikować się z użytkownikami. Zwracamy uwagę, że bezpieczeństwo poszczególnych usług może zależeć od ustawień konta użytkownika. Nawet w przypadku szyfrowania end-to-end, dostawca usług może wyciągnąć wnioski na temat tego, czy i kiedy użytkownicy komunikują się z nami, a także ewentualnie gromadzić dane o lokalizacji.

Kategorie osób, których dotyczy problem:
Zarejestrowani użytkownicy i niezarejestrowani użytkownicy sieci społecznościowej.

Kategorie danych:
Dane główne (np. nazwisko, adres), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane dotyczące treści (np. szczegóły tekstu, zdjęcia, filmy), dane dotyczące użytkowania (np. odwiedzane strony internetowe, zainteresowania, czas dostępu), dane meta i dane komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adres IP).

Cele przetwarzania danych:
Rozszerzenie zakresu, tworzenie sieci

Podstawa prawna:
Uzasadnione interesy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

Prawnie uzasadnione interesy:
Interakcja i komunikacja w mediach społecznościowych, zwiększanie zysków, przeświadczenia o docelowych odbiorcach.

 

Instagram

Wykorzystywana usługa:
Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irlandia

Polityka prywatności:
https://help.instagram.com/519522125107875
oraz
https://www.facebook.com/about/privacy

Link rezygnacji:
https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/accounts/privacy_and_security/

 

Facebook

Wykorzystywana usługa:
Facebook Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irlandia

Polityka prywatności:
https://www.facebook.com/privacy/explanation
oraz
https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum

Link rezygnacji:
https://www.facebook.com/settings?tab=ads

 

LinkedIn

Używana usługa:
LinkedIn Corporation, 1000 West Maude Avenue, Sunnyvale, CA 94085, USA.

Polityka prywatności:
https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

Link rezygnacji:
https://www.linkedin.com/psettings/guest-controls/retargeting-opt-out

 

Twitter

Wykorzystywana:
Twitter International Company, One Cumberland Place, Fenian Street Dublin 2, D02 AX07 Irlandia

Polityka prywatności:
https://twitter.com/de/privacy

Link rezygnacji:
https://help.twitter.com/de/rules-and-policies/twitter-cookies#privacy-options

 

YouTube

Wykorzystywana usługa:
Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia.

Polityka prywatności:
https://policies.google.com/privacy?hl=de&gl=de

Link rezygnacji:
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de
lub
https://myaccount.google.com/

 

Xing

Wykorzystywana usługa:
New Work SE, Dammtorstraße 30, 20354 Hamburg, Niemcy

Polityka prywatności:
https://privacy.xing.com/de/datenschutzerklaerung

Wtyczki i zintegrowana zawartość stron trzecich

W naszej ofercie online zintegrowaliśmy funkcje i treści, które zostały pozyskane od zewnętrznych dostawców. Na przykład, można zintegrować filmy, prezentacje, przyciski lub wkłady (zwane dalej treścią).

Aby móc wyświetlać treści osobom odwiedzającym naszą ofertę online, odpowiedni dostawca zewnętrzny przetwarza między innymi adres IP użytkownika, tak aby treści mogły zostać przesłane do przeglądarki i wyświetlone. Bez tego przetwarzania wyświetlanie treści osób trzecich nie jest możliwe.

W niektórych przypadkach dodatkowe informacje są zbierane za pomocą tzw. znaczników pikselowych lub sygnalizatorów sieci, dzięki którym dostawca zewnętrzny otrzymuje informacje o wykorzystaniu treści lub ruchu odwiedzających naszą ofertę online, informacje techniczne o przeglądarce użytkownika lub systemie operacyjnym, czasie odwiedzin lub stronach, z których nastąpiło przekierowanie. Uzyskane w ten sposób dane zapisywane są w plikach cookies na urządzeniu końcowym użytkownika.

W celu ochrony danych osobowych osób odwiedzających naszą ofertę online, podjęliśmy pewne środki bezpieczeństwa, aby zapobiec automatycznemu przekazywaniu tych danych. Dane te są przekazywane tylko wtedy, gdy użytkownik korzysta z przycisków lub klika na treści osób trzecich.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Użytkownicy wtyczki lub wbudowanej zawartości strony trzeciej

Kategorie danych:
Dane użytkowe (np. odwiedzane strony internetowe, zainteresowania, czas dostępu), dane meta i komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adres IP), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane podstawowe (np. nazwisko, adres).

Cele przetwarzania danych:
Projektowanie naszej oferty online, zwiększanie zasięgu reklam w mediach społecznościowych, udostępnianie postów i treści, marketing oparty na zainteresowaniach i zachowaniach, śledzenie między urządzeniami.

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

 

Mapy Google

Wykorzystywana usługa:
Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.

Polityka prywatności:
https://policies.google.com/privacy?hl=de&gl=de

Link rezygnacji:
tools.google.com/dlpage/gaoptout
lub
https://myaccount.google.com/

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

 

Vimeo

Wykorzystywana usługa: Vimeo Inc, 555 West 18th Street New York, New York 10011, USA

Ochrona danych: https://vimeo.com/privacy

Link do rezygnacji:               https://vimeo.com/cookie_policy

Podstawa prawna: Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

Konferencje, spotkania i webinaria online

Korzystamy z możliwości organizowania konferencji, spotkań i webinarów online. W tym celu korzystamy z usług innych dostawców, których starannie wybraliśmy.

Podczas aktywnego korzystania z takich ofert, dane uczestników komunikacji są przetwarzane i przechowywane na serwerach wykorzystywanych dostawców zewnętrznych, o ile są to dane wymagane do procesu komunikacji. Ponadto przetwarzane mogą być dane użytkowe i metadane.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Uczestnicy danej oferty online (konferencja, spotkanie, webinarium).

Kategorie danych:
Dane główne (np. imię i nazwisko, adres), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane dotyczące treści (np. wprowadzane teksty, zdjęcia, filmy), dane meta i dane komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adresy IP).

Cele przetwarzania danych:
Przetwarzanie wniosków, zwiększanie wydajności, promowanie współpracy między firmami lub między zakładami.

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

 

TeamViewer

Wykorzystywane usługi:
TeamViewer GmbH, Jahnstr. 30, 73037 Göppingen, Niemcy

Polityka prywatności:
https://www.teamviewer.com/de/datenschutzerklaerung/

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

Newsletter i szeroka komunikacja z trackingiem

W naszej ofercie online użytkownicy mają możliwość zapisania się do naszego newslettera lub innych powiadomień za pośrednictwem różnych kanałów (zwanych dalej newsletterem). Newsletter w ramach przepisów prawnych wysyłamy wyłącznie do odbiorców, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie newslettera. Do wysyłania naszego newslettera korzystamy z usług wybranego usługodawcy.

Aby zapisać się na otrzymywany od nas newsletter, konieczne jest podanie adresu e-mail. W razie potrzeby zbieramy dodatkowe dane, takie jak nazwisko, w celu dostarczenia naszego newslettera z osobistym adresem.

Nasz newsletter jest wysyłany dopiero po zakończeniu tzw. procedury double opt-in. Jeśli odwiedzający naszą ofertę online zdecydują się na subskrypcję naszego newslettera, otrzymają e-mail potwierdzający, który służy zapobieganiu nadużyciom związanym z fałszywymi adresami e-mail i wykluczeniu sytuacji, w której zwykłe, ewentualnie przypadkowe kliknięcie powoduje wysłanie newslettera. Subskrypcję naszego newslettera można w każdej chwili przerwać na przyszłość. Na końcu każdego newslettera znajduje się link umożliwiający rezygnację z subskrypcji (link opt-out).

Ponadto jesteśmy zobowiązani do udowodnienia, że nasi subskrybenci rzeczywiście chcieli otrzymywać newsletter. W tym celu zbieramy i przechowujemy adres IP oraz czas subskrypcji i rezygnacji z subskrypcji.

Nasze newslettery są zaprojektowane w taki sposób, abyśmy mogli uzyskać wgląd w ulepszenia, grupy docelowe lub zachowania czytelnicze naszych subskrybentów. Umożliwia nam to zastosowanie tzw. web beacon lub tracking pixel, który reaguje na interakcje z newsletterem, np. czy kliknięto na linki, czy newsletter w ogóle został otwarty lub o której godzinie został przeczytany. Ze względów technicznych możemy przypisać te informacje do poszczególnych abonentów.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Subskrybentów Newslettera

Kategorie danych:
Dane główne (np. nazwisko, adres), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane meta i komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adres IP), dane użytkowe (np. zainteresowania, czas dostępu).

Cele przetwarzania:
Marketing, utrzymanie klientów i pozyskiwanie nowych klientów, analiza i ocena sukcesu kampanii.

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

 

Mailchimp

Wykorzystywana usługa:
The Rocket Science Group, LLC, 675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308, USA

Polityka prywatności:
https://mailchimp.com/legal/privacy/

https://mailchimp.com/legal/privacy/

Kontakt

W naszej ofercie internetowej oferujemy możliwość bezpośredniego kontaktu z nami lub uzyskania informacji o różnych możliwościach kontaktu.

W przypadku nawiązania kontaktu, przetwarzamy dane osoby składającej zapytanie w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi lub opracowania zapytania. W zależności od sposobu nawiązania kontaktu z nami, przetwarzane dane mogą się różnić.

Kategorie osób, których dane dotyczą:
Osoby pytające

Kategorie danych:
Dane główne (np. nazwisko, adres), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane dotyczące treści (np. wprowadzane teksty, zdjęcia, filmy), dane dotyczące użytkowania (np. zainteresowania, czas dostępu), dane meta i dane komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adres IP).

Cele przetwarzania danych:
Przetwarzanie wniosków

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), realizacja lub rozpoczęcie realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)

Rejestracja

W naszej ofercie online oferujemy możliwość założenia konta użytkownika. W ramach rejestracji zbieramy od zainteresowanych odwiedzających niezbędne dane, które są nam potrzebne do utworzenia konta użytkownika i udostępnienia związanych z nim funkcji.

W celu ochrony korzystania z obszaru wewnętrznego, zbieramy adresy IP i czas dostępu, aby zapobiec nadużyciu konta użytkownika i nieautoryzowanemu użyciu. Nie przekazujemy tych danych osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne do dochodzenia naszych roszczeń lub jesteśmy do tego prawnie zobowiązani.

Kategorie, których dane dotyczą:
Zarejestrowani użytkownicy

Kategorie danych:
Dane główne (np. imię i nazwisko, adres), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane dotyczące treści (np. wprowadzane teksty, zdjęcia, filmy), dane meta i komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adresy IP), dane dotyczące użytkowania (np. odwiedzane strony internetowe, zainteresowania, czas dostępu).

Cele przetwarzania:
Ułatwienie funkcjonowania strony internetowej, realizacja umów, utrzymanie klientów.

Podstawa prawna:
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

Przekazywanie danych

Dane osobowe osób odwiedzających naszą ofertę online przekazujemy do celów wewnętrznych (np. do wewnętrznej administracji lub do działu personalnego w celu wypełnienia zobowiązań prawnych lub umownych). Wewnętrzne przekazywanie lub ujawnianie danych odbywa się tylko w niezbędnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych.

W celu realizacji umów lub wypełnienia zobowiązań prawnych może być konieczne przekazanie nam danych osobowych. Jeżeli nie otrzymamy wymaganych w tym zakresie danych, zawarcie umowy z osobą, której dane dotyczą, może okazać się niemożliwe.

Przekazujemy dane do krajów spoza EOG (tzw. krajów trzecich). Odbywa się to w oparciu o wyżej wymienione cele. Przekazanie danych ma miejsce wyłącznie w celu wypełnienia naszych zobowiązań umownych i prawnych lub na podstawie uprzednio udzielonej zgody osoby, której dane dotyczą. Ponadto przekazywanie danych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, w szczególności z uwzględnieniem art. 44 i następnych RODO, np. na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzających odpowiedni stopień ochrony lub innych odpowiednich gwarancji (np. standardowe klauzule ochrony danych itp.).

Okres przechowywania

Z zasady przechowujemy dane osób odwiedzających naszą ofertę online tak długo, jak jest to konieczne do świadczenia naszych usług lub o ile zostało to przewidziane przez Dyrektywę Europejską i ustawodawcę rozporządzeń lub innego ustawodawcę w ustawach lub rozporządzeniach, którym podlegamy. We wszystkich innych przypadkach usuwamy dane osobowe po osiągnięciu celu, z wyjątkiem danych, które musimy nadal przechowywać w celu wypełnienia zobowiązań prawnych (np. jesteśmy zobowiązani do przechowywania dokumentów takich jak umowy i faktury przez określony czas ze względu na okresy przechowywania w prawie podatkowym i handlowym).

 

 

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Zgodnie z art. 22 RODO nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.

 

Podstawa prawna

Odpowiednie podstawy prawne wynikają przede wszystkim z RODO. Są one uzupełnione przepisami krajowymi państw członkowskich i w stosownych przypadkach mają zastosowanie wraz z RODO lub obok niego.

Zgoda:
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) RODO służy jako podstawa prawna dla operacji przetwarzania, dla których uzyskaliśmy zgodę na określony cel przetwarzania.

Wykonanie umowy:
Artykuł 6 ust. 1 lit. b RODO służy jako podstawa prawna do przetwarzania operacji niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do wykonania środków przedumownych podjętych na wniosek osoby, której dane dotyczą.

Obowiązek prawny:
Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO służy jako podstawa prawna do przetwarzania danych, które są niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego.

Interesy żywotne:
Artykuł 6 ust. 1 lit. d) RODO służy jako podstawa prawna, jeśli przetwarzanie jest konieczne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej.

Interes publiczny:
Artykuł 6 ust. 1 lit. e) RODO służy jako podstawa prawna do przetwarzania operacji niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

Prawnie uzasadniony interes:
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) RODO służy jako podstawa prawna przetwarzania niezbędnego do ochrony uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Prawo do informacji:
Zgodnie z art. 15 RODO osoby, których dane dotyczą, mają prawo zażądać potwierdzenia, czy przetwarzamy dane ich dotyczące. Mogą oni zażądać informacji o tych danych, jak również dalszych informacji wymienionych w art. 15 ust. 1 RODO oraz kopii swoich danych.

Prawo do sprostowania:
Zgodnie z art. 16 RODO osoby, których dane dotyczą, mają prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia danych, które ich dotyczą i są przez nas przetwarzane.

Prawo do usunięcia danych:
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo zgodnie z art. 17 RODO zażądać natychmiastowego usunięcia dotyczących ich danych. Alternatywnie mogą oni zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie ich danych zgodnie z art. 18 RODO.

Prawo do przenoszenia danych:
Zgodnie z art. 20 RODO osoby, których dane dotyczą, mają prawo zażądać, aby dane, które nam przekazały, zostały im udostępnione, oraz zażądać ich przekazania innemu administratorowi danych.

Prawo do skargi:
Osoby, których dane dotyczą, mają również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego odpowiedzialnego za nie zgodnie z art. 77 RODO.

Prawo do sprzeciwu:
O ile dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust. 1 zd. 1 lit. f) RODO, osoby, których dane dotyczą, mają prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych zgodnie z art. 21 RODO, o ile istnieją ku temu podstawy wynikające z ich szczególnej sytuacji lub sprzeciw jest skierowany przeciwko marketingowi bezpośredniemu. W tym ostatnim przypadku osoby, których dane dotyczą, mają ogólne prawo do sprzeciwu, które jest przez nas realizowane bez określania konkretnej sytuacji.

 

Odwołanie

Niektóre operacje przetwarzania danych są możliwe tylko za wyraźną zgodą osób, których dane dotyczą. W każdej chwili mają Państwo możliwość cofnięcia udzielonej już zgody. Wystarczy, że wyślą Państwo nam nieformalną wiadomość lub e-mail na nasz adres datenschutz@hectronic.com. Odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, które miało miejsce do momentu odwołania.

 

Linki zewnętrzne

Na naszej stronie internetowej znajdują się linki do ofert online innych oferentów. Zwracamy niniejszym uwagę, że nie mamy wpływu na treść powiązanych ofert online oraz na przestrzeganie przepisów o ochronie danych przez ich dostawców.

 

Zmiany

Zastrzegamy sobie prawo do dostosowania w każdej chwili niniejszej informacji o ochronie danych w przypadku zmian w naszej ofercie online oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, tak aby spełniała ona wymogi prawne.